Rosyjski dla dorosłych
Informacje ogóle:
-
Jasny Cel
Zaproponujemy Ci kurs odbywający się w dniach i godzinach, które są wygodne dla Ciebie. Na każdym poziomie mamy najczęściej po kilka grup, masz więc możliwość wyboru.
Prowadzimy zajęcia w godzinach od 8.00 do 22.00 jednak najczęściej dorośli wybierają zajęcia w przedziale od 17.00 do 20.00, a na kursach sobotnich popularne są godziny ranne. W tych godzinach najłatwiej jest nam zaproponować grupę niezależnie od poziomu zaawansowania.
Wybierając zajęcia indywidualne sam określasz dni i godziny- my się dostosowujemy.
Zaproponujemy Ci kurs na jednym z sześciu poziomów zaawansowania (od A1 do C2). Jeśli nie chcesz uczyć się i nie startujesz od zera, będziemy chcieli sprawdzić Twój aktualny poziom zaawansowania. Zaprosimy Cię na test, porozmawiasz z lektorem lub metodykiem i dostaniesz propozycję kursu w ciągu 24-48 godzin.
Do wyboru jest różna intensywność kursów oraz liczebność grupy.
Nie musisz podpisywać umowy przed pierwszymi zajęciami. Najlepiej przyjdź na swoje pierwsze zajęcia i przekonaj się osobiście z kim będziesz uczył się języka angielskiego.
Twój lektor ma pełne kwalifikacje zawodowe. Jest skuteczny – jest dobrze oceniany przez innych kursantów i naszych metodyków. Jest doświadczony ale nie jest rutyniarzem, chce a nie musi, wciąż rozwija swój warsztat. Ma ponadprzeciętne umiejętności interpersonalne – nie zanudzi Cię, zarazi swoją pasją, podzieli się energią, wie kiedy przyspieszyć a kiedy zwolnić i wrócić do zapomnianego materiału. Większość z naszych lektorów pracuje z nami od kilku lat.
Po wybraniu rodzaju kursu zabieramy się do pracy. Każdy z rodzajów kursu różni się oczywiście intensywnością pracy, czasem osiągnięcia efektów oraz metodami prowadzenia zajęć. Kilkanaście lat naszego doświadczenia gwarantuje jednak, że zrealizujemy to, co Państwu obiecamy.
Dla przykładu,ucząc się języka ogólnego w grupie na kursie standardowym (2×70 minut tygodniowo) po roku nauki wejdziesz na kolejny poziom zaawansowania językowego, czyli na przykład z A1 na A2 lub z A2 na B1.
Jeśli uczysz się w grupie i nie możesz pojawić się na zajęciach, po prostu zadzwoń i daj nam znać, zadbamy o to byś ich całkowicie nie stracił. Większość z naszych kursantów jest “z polecenia” i nie chcemy tego zmieniać. Dlatego zawsze znajdziemy dla Ciebie czas, a gdy masz trudniejszy okres- doradzimy, podpowiemy, wesprzemy.
Nie zdziw się, jeśli po kilku latach od zakończenia kursu podczas przypadkowego spotkania będziemy pamiętać Twoje imię oraz to, że na przykład średnio radziłeś sobie z trybami warunkowymi 😉 Fakt, że jesteśmy dużą szkołą paradoksalnie wynika właśnie z tego, że każdego kursanta chcemy poznać dobrze. Im szybciej poznamy Twoje style uczenia się, tym szybciej zrobisz postępy.
Świadectwo wydajemy na koniec roku szkolnego.
Dostaniesz również precyzyjną informację o swoich postępach
-
Metody
Zazwyczaj stosujemy metodę komunikacyjną, jednak metody dobieramy w zależności od rodzaju kursu (zajęcia grupowe, indywidualne, kurs egzaminacyjny, angielski branżowy) oraz zależnie od poziomu zaawansowania kursantów. Szybko się Ciebie nauczymy, zanim się zorientujesz, będziemy wiedzieć co Cię motywuje do nauki i jak najefektywniej podać Ci materiał.
Na kursach języka ogólnego stosujemy metodę komunikacyjną. Aby komunikacja była pełna i skuteczna – musi działać w obie strony i być precyzyjna. Mimo nacisku na mówienie, uczymy więc słuchania, czytania i pisania.
Uczymy języka praktycznego, do wykorzystania w autentycznych życiowych sytuacjach. Oczywiście w życiu potrzebny jest też tzw. język literacki- język mediów, biznesu – wykorzystujemy więc najlepsze dostępne podręczniki doświadczonych wydawnictw językowych uzupełniając je własnymi materiałami.
Zajęcia prowadzimy w języku obcym (w stopniu proporcjonalnym do poziomu zaawansowania grupy). Jak zmusimy Ciebie do używania języka angielskiego? Mamy świetnie przeszkolonych lektorów, którzy potrafią zbudować taką atmosferę byś po pierwsze chciał mówić. Większość szkoleń, które organizujemy dla naszych lektorów daje im narzędzia ułatwiające osiągnięcie tego celu.
Będziemy Cię również zachęcać do samodzielnej pracy w domu. Podpowiemy które narzędzia e-learningowe będą dla Ciebie najlepsze, z jakich aplikacji językowych zrobisz najlepszy użytek. Masz również dostęp do naszej bogato wyposażonej biblioteki.
Uczymy języka praktycznego, potrzebnego dorosłym “tu i teraz” w ich życiu osobistym i zawodowym. Korzystamy z nowoczesnych podręczników i programów, które gwarantują że będziesz się uczył języka używanego przez anglojęzyczny świat.
Angielski ułatwia poruszanie się we współczesnym świecie, ale bez zrozumienia subtelnych różnic kulturowych jest tylko nie w pełni wykorzystanym narzędziem- zdobędziesz wiedzę także w tym zakresie.
Dotychczas z naszych kursów językowych skorzystało ponad 15 tysięcy dorosłych kursantów. Ponad półtora tysiąca z nich zdało egzaminy językowe (m.in.: FCE, CAE, CPE).
Korzystamy z naszych doświadczeń oraz z najnowszych technologii i wiedzy.
Wszyscy nasi lektorzy pracujący z dorosłymi mają minimum kilka lat doświadczenia w pracy z dorosłymi, wiedzę i pozytywną energię. Nie spoczywamy na laurach- stale analizujemy co i jak możemy poprawić aby nasze zajęcia były jeszcze lepsze. Systematycznie szkolimy naszych lektorów.
Nad zajęciami czuwają profesjonalni metodycy.
Cele jakie stawiamy sobie i Państwu są oczywiście zależne od rodzaju i intensywności kursu. Na kursach standardowych (2×1,5 godz. lekcyjnej, język ogólny) naszym celem po roku nauki jest:
– wejście z grupą na kolejny poziom zaawansowania językowego (mówienie, słuchanie/rozumienie, pisanie)
– używanie na zajęciach tylko języka angielskiego
-
Program
W zależności od intensywności kursu poznasz od 400 do 1300 słów i zwrotów w roku szkolnym. 50-70% wprowadzonego słownictwa będziesz używać czynnie w mowie.
Zaufaliśmy najlepszym brytyjskim wydawnictwom- podręczniki stanowią dla nas bazę do realizacji naszych sprawdzonych programów. Wprowadzamy słownictwo i zwroty przydatne w autentycznych sytuacjach życiowych i biznesowych.
6 poziomów zaawansowania: A1, A2, B1, B2, C1, C2
Realizacja celów opisanych wyżej jest regułą.
Do wyboru różna intensywność kursów- proszę kliknąć na obrazki na górze strony. Zajęcia raz lub dwa razy w tygodniu, dostępne także kursy intensywne. Zajęcia grupowe i indywidualne.
Miesięcznie
- Lorem ipsum
Semestralnie
- Lorem ipsum
Rocznie
- Lorem ipsum
Skuteczność. Od lat słyszymy od rodziców naszych małych kursantów, że widzą efekty nauki języka u nas a przy tym dzieci przychodzą na zajęcia do nas bardzo chętnie.
Na kursach ogólnych staramy się zmaksymalizować czas mówienia dzieci w języku obcym. Wszystkie nowe struktury i nowe słownictwo muszą być użyte przez dzieci w mowie co najmniej kilkanaście razy podczas zajęć. Dzieci muszą też możliwie szybko osłuchać się z melodią języka i rozumieć wypowiedzi lektora i nagrania z płyt. Dlatego niezależnie od poziomu zaawansowania dzieci staramy się głównie używać języka obcego podczas zajęć. Naszym celem jest również rozwój pozostałych umiejętności językowych dzieci (np. pisania), jednak uważamy, że w początkowej fazie nauki pisanie nie jest bezwzględnie koniecznym elementem rozwoju językowego dziecka (oczywiście w trakcie indywidualnych korepetycji, które także prowadzimy, często skupiamy się na gramatyce i pisaniu gdyż takie są zazwyczaj Państwa oczekiwania- najczęściej chodzi wówczas o pomoc w nadrobieniu materiału ze szkoły publicznej).
Tylko praktyka gwarantuje efekty. Aby nauczyć dziecko czegoś więcej niż kolory, liczenie i zwierzątka należy dać dziecku możliwość użycia słów i zwrotów w udających rzeczywistość sytuacjach. Nie da się zmusić dzieci do używania języka, trzeba umieć zachęcić do wejścia w role, w których może wymawiać wprowadzane słownictwo i struktury (np. zamówić posiłek w restauracji, spytać o drogę, poradzić sobie na dworcu czy na lotnisku). Samo „wyobraź sobie” już nie wystarczy. Wykorzystując rekwizyty, tablice interaktywne, wiedzę psychologiczną i doświadczenie przenosimy dzieci w świat, w którym czują się naturalnie i bez lęku używają języka obcego (przecież pomyłkę z końcówką „s” w 3 osobie l.poj. czasownika można wyjaśnić po skończonej grze językowej). Zyskujemy zaangażowanie, motywację i emocje, które pomagają rozwiązać języki nawet najbardziej nieśmiałym uczestnikom kursu.
Oczywiście gry i zabawy językowe są dla nas tylko narzędziem (dla dzieci sensem zajęć…). Wykorzystujemy podręczniki najbardziej doświadczonych wydawnictw językowych (głównie Longman). Wszelkie aktywności, które podejmujemy podczas zajęć są ściśle powiązane z programem kursu opartym na tych podręcznikach. Wszystkie gry i zabawy językowe, prace domowe i projekty są logicznie i metodycznie powiązane z przerabianym lub powtarzanym materiałem.
Co jeszcze możemy dać dziecku wspólnie? – współpraca z rodzicami:
Przy Państwa niewielkiej pomocy efektywność kursu dla dziecka może znacznie wzrosnąć. Zapraszamy do jak najczęstszego kontaktu z lektorem Państwa dziecka. Jesteśmy do Państwa dyspozycji przed i po każdych zajęciach. Po niemal każdych zajęciach dzieci (do I klasy włącznie) rodzice otrzymują od lektora przerobiony na zajęciach materiał (słownictwo i zwroty). Informacje te są podane w taki sposób, że nawet jeśli rodzic nie zna języka obcego jest w stanie pomóc dziecku w powtarzaniu materiału. Rodzice dzieci starszych dostają od nas także informacje jak pomóc dziecku w powtarzaniu przerobionego materiału.
Do większości podręczników, z których korzystamy, dołączone są płyty CD, DVD i CD Rom – ich regularne odtwarzanie w domu zdecydowanie przyspiesza tempo nauki. Lektor podpowie co i jak często dziecku włączać.
Zarekomendujemy strony internetowe do nauki języka, które będą dla Państwa dziecka odpowiednie ze względu na wiek i poziom zaawansowania a przy tym wartościowe merytorycznie.
Do dyspozycji naszych kursantów jest również bogato wyposażona biblioteka uproszczonych książeczek z języka angielskiego dla dzieci.
Dzieci uczęszczające na kursy języka angielskiego mają również możliwość skorzystania z dwudziestu godzin zajęć darmowych (zajęcia tematyczne) a najmłodsze dzieci zapraszamy do klubu bajkowego.
Po każdym semestrze otrzymacie Państwo dokładne oceny opisowe postępów językowych dziecka.