Zajęcia 2 razy w tygodniu po 60 minut to już dość intensywna dawka angielskiego w tygodniu. Przy tej intensywności zajęć możemy zrealizować wszystkie rodzaje kursów dla dzieci jakie mamy w naszej ofercie. 120 minut tygodniowo pozwala nam rozwijać wszystkie umiejętności językowe dziecka- mówienie, słuchanie, czytanie i pisanie, jesteśmy też w stanie dokładnie analizować pracę własną dziecka w domu.
Na kursach indywidualnych dostosowujemy się często do wytycznych rodziców dziecka. Niezależnie jednak od wybranego przez Państwa programu kursu, zalecamy poddawanie dziecka comiesięcznym, krótkim testom (ustnym i/lub pisemnym) sprawdzającym postępy językowe. Na koniec semestru dziecko podchodzi do testu semestralnego (ustny i pisemny).
Rodzic otrzymujemy oceny opisowe postępów dziecka co semestr. Certyfikat wystawiamy na koniec roku szkolnego.
Nasi Kursanci indywidualni, mimo że mają ograniczony kontakt z innymi dziećmi uczącymi się w naszej szkole, mają pełen dostęp do zasobów szkoły i wszystkich wydarzeń organizowanych przez szkołę.
SZCZEGÓŁY
Kategorie: | Angielski indywidualnie |
Kurs przeznaczony dla: | dzieci |
Poziom kursu: | od A1 do C1 |
Czas trwania lekcji: | 60 min |
Ilość spotkań w tygodniu: | 2 |
Ilość godzin w semestrze: | 30 godz zegarowych (40 godz lekcyjnych) |
Ilość godzin w roku szkolnym: | 60 godz zegarowych (80 godz lekcyjnych) |
Liczebność grup (do wyboru): | 1 |
Najpopularniejsze godziny zajęć: | dowolne |
Miesięcznie
- Lorem ipsum
Semestralnie
- Lorem ipsum
Rocznie
- Lorem ipsum
Skuteczność. Od lat słyszymy od rodziców naszych małych kursantów, że widzą efekty nauki języka u nas a przy tym dzieci przychodzą na zajęcia do nas bardzo chętnie.
Na kursach ogólnych staramy się zmaksymalizować czas mówienia dzieci w języku obcym. Wszystkie nowe struktury i nowe słownictwo muszą być użyte przez dzieci w mowie co najmniej kilkanaście razy podczas zajęć. Dzieci muszą też możliwie szybko osłuchać się z melodią języka i rozumieć wypowiedzi lektora i nagrania z płyt. Dlatego niezależnie od poziomu zaawansowania dzieci staramy się głównie używać języka obcego podczas zajęć. Naszym celem jest również rozwój pozostałych umiejętności językowych dzieci (np. pisania), jednak uważamy, że w początkowej fazie nauki pisanie nie jest bezwzględnie koniecznym elementem rozwoju językowego dziecka (oczywiście w trakcie indywidualnych korepetycji, które także prowadzimy, często skupiamy się na gramatyce i pisaniu gdyż takie są zazwyczaj Państwa oczekiwania- najczęściej chodzi wówczas o pomoc w nadrobieniu materiału ze szkoły publicznej).
Tylko praktyka gwarantuje efekty. Aby nauczyć dziecko czegoś więcej niż kolory, liczenie i zwierzątka należy dać dziecku możliwość użycia słów i zwrotów w udających rzeczywistość sytuacjach. Nie da się zmusić dzieci do używania języka, trzeba umieć zachęcić do wejścia w role, w których może wymawiać wprowadzane słownictwo i struktury (np. zamówić posiłek w restauracji, spytać o drogę, poradzić sobie na dworcu czy na lotnisku). Samo „wyobraź sobie” już nie wystarczy. Wykorzystując rekwizyty, tablice interaktywne, wiedzę psychologiczną i doświadczenie przenosimy dzieci w świat, w którym czują się naturalnie i bez lęku używają języka obcego (przecież pomyłkę z końcówką „s” w 3 osobie l.poj. czasownika można wyjaśnić po skończonej grze językowej). Zyskujemy zaangażowanie, motywację i emocje, które pomagają rozwiązać języki nawet najbardziej nieśmiałym uczestnikom kursu.
Oczywiście gry i zabawy językowe są dla nas tylko narzędziem (dla dzieci sensem zajęć…). Wykorzystujemy podręczniki najbardziej doświadczonych wydawnictw językowych (głównie Longman). Wszelkie aktywności, które podejmujemy podczas zajęć są ściśle powiązane z programem kursu opartym na tych podręcznikach. Wszystkie gry i zabawy językowe, prace domowe i projekty są logicznie i metodycznie powiązane z przerabianym lub powtarzanym materiałem.
Co jeszcze możemy dać dziecku wspólnie? – współpraca z rodzicami:
Przy Państwa niewielkiej pomocy efektywność kursu dla dziecka może znacznie wzrosnąć. Zapraszamy do jak najczęstszego kontaktu z lektorem Państwa dziecka. Jesteśmy do Państwa dyspozycji przed i po każdych zajęciach. Po niemal każdych zajęciach dzieci (do I klasy włącznie) rodzice otrzymują od lektora przerobiony na zajęciach materiał (słownictwo i zwroty). Informacje te są podane w taki sposób, że nawet jeśli rodzic nie zna języka obcego jest w stanie pomóc dziecku w powtarzaniu materiału. Rodzice dzieci starszych dostają od nas także informacje jak pomóc dziecku w powtarzaniu przerobionego materiału.
Do większości podręczników, z których korzystamy, dołączone są płyty CD, DVD i CD Rom – ich regularne odtwarzanie w domu zdecydowanie przyspiesza tempo nauki. Lektor podpowie co i jak często dziecku włączać.
Zarekomendujemy strony internetowe do nauki języka, które będą dla Państwa dziecka odpowiednie ze względu na wiek i poziom zaawansowania a przy tym wartościowe merytorycznie.
Do dyspozycji naszych kursantów jest również bogato wyposażona biblioteka uproszczonych książeczek z języka angielskiego dla dzieci.
Dzieci uczęszczające na kursy języka angielskiego mają również możliwość skorzystania z dwudziestu godzin zajęć darmowych (zajęcia tematyczne) a najmłodsze dzieci zapraszamy do klubu bajkowego.
Po każdym semestrze otrzymacie Państwo dokładne oceny opisowe postępów językowych dziecka.