Kurs o tej intensywności pozwala nam na realizację materiału z dwóch poziomów zaawansowania w ciągu roku nauki, zwłaszcza w grupach o średniej liczebności kursantów (4-5 osób) lub w grupach mniej licznych.
Na kursach intensywnych języka ogólnego uczymy mówienia, słuchania/rozumienia, gramatyki i słownictwa, jednak nacisk położony jest zazwyczaj na komunikację. Organizujemy też inne kursy o tej intensywności: konwersacje, przygotowanie do egzaminów, kursy Business English.
Zgłoszenia na kursy intensywne przyjmujemy w każdym miesiącu roku kalendarzowego. Najbardziej popularne terminy to okres wakacji oraz wrzesień/październik.
Zajęcia odbywają się 2 razy po 3 godziny lekcyjne tygodniowo lub 3 razy po 2 godziny lekcyjne tygodniowo (w zależności od preferencji grupy).
SZCZEGÓŁY
Kategorie: | Angielski w grupie |
Kurs przeznaczony dla: | dorośli |
Poziom kursu: | od A1 do C2 |
Czas trwania lekcji: | 90 min lub 135 min |
Ilość spotkań w tygodniu: | 2 lub 3 |
Ilość godzin w semestrze: | 104-108 |
Ilość godzin w roku szkolnym: | 208-212 |
Liczebność grup (do wyboru): | 2, 3, 4-5, 6-9 osób |
Najpopularniejsze godziny zajęć: | godziny popołudniowe i wieczorne |
Miesięcznie
- Lorem ipsum
Semestralnie
- Lorem ipsum
Rocznie
- Lorem ipsum
Skuteczność. Od lat słyszymy od rodziców naszych małych kursantów, że widzą efekty nauki języka u nas a przy tym dzieci przychodzą na zajęcia do nas bardzo chętnie.
Na kursach ogólnych staramy się zmaksymalizować czas mówienia dzieci w języku obcym. Wszystkie nowe struktury i nowe słownictwo muszą być użyte przez dzieci w mowie co najmniej kilkanaście razy podczas zajęć. Dzieci muszą też możliwie szybko osłuchać się z melodią języka i rozumieć wypowiedzi lektora i nagrania z płyt. Dlatego niezależnie od poziomu zaawansowania dzieci staramy się głównie używać języka obcego podczas zajęć. Naszym celem jest również rozwój pozostałych umiejętności językowych dzieci (np. pisania), jednak uważamy, że w początkowej fazie nauki pisanie nie jest bezwzględnie koniecznym elementem rozwoju językowego dziecka (oczywiście w trakcie indywidualnych korepetycji, które także prowadzimy, często skupiamy się na gramatyce i pisaniu gdyż takie są zazwyczaj Państwa oczekiwania- najczęściej chodzi wówczas o pomoc w nadrobieniu materiału ze szkoły publicznej).
Tylko praktyka gwarantuje efekty. Aby nauczyć dziecko czegoś więcej niż kolory, liczenie i zwierzątka należy dać dziecku możliwość użycia słów i zwrotów w udających rzeczywistość sytuacjach. Nie da się zmusić dzieci do używania języka, trzeba umieć zachęcić do wejścia w role, w których może wymawiać wprowadzane słownictwo i struktury (np. zamówić posiłek w restauracji, spytać o drogę, poradzić sobie na dworcu czy na lotnisku). Samo „wyobraź sobie” już nie wystarczy. Wykorzystując rekwizyty, tablice interaktywne, wiedzę psychologiczną i doświadczenie przenosimy dzieci w świat, w którym czują się naturalnie i bez lęku używają języka obcego (przecież pomyłkę z końcówką „s” w 3 osobie l.poj. czasownika można wyjaśnić po skończonej grze językowej). Zyskujemy zaangażowanie, motywację i emocje, które pomagają rozwiązać języki nawet najbardziej nieśmiałym uczestnikom kursu.
Oczywiście gry i zabawy językowe są dla nas tylko narzędziem (dla dzieci sensem zajęć…). Wykorzystujemy podręczniki najbardziej doświadczonych wydawnictw językowych (głównie Longman). Wszelkie aktywności, które podejmujemy podczas zajęć są ściśle powiązane z programem kursu opartym na tych podręcznikach. Wszystkie gry i zabawy językowe, prace domowe i projekty są logicznie i metodycznie powiązane z przerabianym lub powtarzanym materiałem.
Co jeszcze możemy dać dziecku wspólnie? – współpraca z rodzicami:
Przy Państwa niewielkiej pomocy efektywność kursu dla dziecka może znacznie wzrosnąć. Zapraszamy do jak najczęstszego kontaktu z lektorem Państwa dziecka. Jesteśmy do Państwa dyspozycji przed i po każdych zajęciach. Po niemal każdych zajęciach dzieci (do I klasy włącznie) rodzice otrzymują od lektora przerobiony na zajęciach materiał (słownictwo i zwroty). Informacje te są podane w taki sposób, że nawet jeśli rodzic nie zna języka obcego jest w stanie pomóc dziecku w powtarzaniu materiału. Rodzice dzieci starszych dostają od nas także informacje jak pomóc dziecku w powtarzaniu przerobionego materiału.
Do większości podręczników, z których korzystamy, dołączone są płyty CD, DVD i CD Rom – ich regularne odtwarzanie w domu zdecydowanie przyspiesza tempo nauki. Lektor podpowie co i jak często dziecku włączać.
Zarekomendujemy strony internetowe do nauki języka, które będą dla Państwa dziecka odpowiednie ze względu na wiek i poziom zaawansowania a przy tym wartościowe merytorycznie.
Do dyspozycji naszych kursantów jest również bogato wyposażona biblioteka uproszczonych książeczek z języka angielskiego dla dzieci.
Dzieci uczęszczające na kursy języka angielskiego mają również możliwość skorzystania z dwudziestu godzin zajęć darmowych (zajęcia tematyczne) a najmłodsze dzieci zapraszamy do klubu bajkowego.
Po każdym semestrze otrzymacie Państwo dokładne oceny opisowe postępów językowych dziecka.