W ciągu dwudziestu lat funkcjonowania naszej szkoły ponad tysiąc naszych kursantów zdało któryś z egzaminów poświadczających znajomość języka (nie wliczamy tu egzaminów w szkołach publicznych i uczelniach wyższych). Dlaczego podajemy te statystyki? Otóż na Twoje szanse na zdanie egzaminu wpływa także zrozumienie specyfiki egzaminu. Szkoła, która przygotowuje Cię do egzaminu powinna mieć odpowiedni know-how i doświadczenie by przekazać Ci niezbędne strategie egzaminacyjne zwiększające prawdopodobieństwo sukcesu na egzaminie. Oznacza to również, że w szkole mającej odpowiednie doświadczenie uczęszczać będziesz na kurs egzaminacyjny, na którym nie będziesz tracić czasu na rzeczy niepowiązane z egzaminem który chcesz zdać. Nie jest sztuką zarzucić Cię stosami testów i liczyć na to, że przyniesie to jakiś efekt. Cała sztuka polega na takim zaprojektowaniu kursu egzaminacyjnego abyś z każdym tygodniem kursu nabierał motywacji i pewności siebie.
Zadzwoń do nas jeśli nie wiesz na który z egzaminów językowych się zdecydować, a wiesz że jakiś będzie Ci potrzebny (lub po prostu chcesz „mieć papier”). Najczęściej oddzwania wówczas do Ciebie osoba z odpowiednim doświadczeniem, która pomoże Ci w wyborze egzaminu.
Dlaczego warto podjąć rękawice i zapisać się na kurs przygotowujący do egzaminu językowego? Bardzo często obserwujemy wśród kursantów na średnim i wyższym-średnim poziomie zaawansowania pewnego rodzaju stagnację i obniżoną motywację do nauki. Egzamin daje cel i impuls do dalszej nauki. Kursant odkrywa często, że faktycznie jest jeszcze sporo wiedzy do zdobycia i nie zawsze jego dotychczasowa wiedza była dobrze poukładana.
Większość egzaminów językowych zmusi Cię też do poprawy Twojej umiejętności pisania w języku obcym. Sama świadomość, że będziesz mógł bez kompleksów napisać poprawny gramatycznie i językowo tekst daje dużo satysfakcji- nawet jeśli umiejętność pisania nie jest Ci teraz potrzebna w pracy czy na studiach, to okazji do użycia języka pisanego będziesz miał mnóstwo- choćby dzięki globalnym mediom społecznościowych.
Niżej- przykładowy rozkład czasu poświęcanego na kluczowe umiejętności. Poniższe proporcje zmieniamy w zależności od rodzaju egzaminu i rzeczywistych potrzeb kursantów.
Za godz. lekcyjną
- 2 spotkania w tygodniu po 70 minut
Miesięcznie
- 2 spotkania w tygodniu po 70 minut
Semestralnie
- 2 spotkania w tygodniu po 70 minut