Kursy dla dzieci- język angielski i inne języki, korepetycje
Niżej znajdują się teksty ze starszej wersji strony. Są nadal aktualne (ale używamy nowszych technologicznie rozwiązań), warto zerknąć.
Teksty te pisane były około 10 lat temu, jeśli więc jakiś nastolatek zaplątał się na tę stronę (serdecznie witamy), to wyjaśniamy, że około 10 lat temu w częstym użyciu były jeszcze CD i CD-Romy (powiedzmy, że są nadal wypierane przez np. pendrive czy pamięci flash), a to co oglądasz np. na Netflixie, twoi niedalecy przodkowie posiadali na własność na płytach DVD.
W naszej ofercie znajdziecie Państwo następujące kursy:
angielski dla dzieci (zapraszamy dzieci w wieku od trzech lat)
hiszpański dla dzieci (zapraszamy dzieci w wieku od trzech lat)
niemiecki dla dzieci (zapraszamy dzieci w wieku od trzech lat)
francuski dla dzieci (zapraszamy dzieci w wieku od pięciu lat)
włoski dla dzieci (zapraszamy dzieci w wieku od pięciu lat)
rosyjski dla dzieci (zapraszamy dzieci w wieku od pięciu lat)
Po pierwsze Państwa dziecko otrzyma od nas maksimum uwagi i koncentracji już od momentu zgłoszenia. Dobierzemy dni, godziny, rodzaj kursu, poziom i liczebność grupy zgodnie z Państwa oczekiwaniami.
Nasi mali kursanci uczą się na 12 poziomach zaawansowania. Na każdym z tych poziomów mamy po kilka grup. Macie więc Państwo możliwość wyboru dni i godzin zajęć, liczebności grupy a także lektora.
Niezwykle istotną kwestia jest wybranie dla Państwa dziecka grupy rówieśników będących na tym samym poziomie zaawansowania językowego. Ma to bezpośrednie przełożenie na efekty nauki języka. W każdym z naszych oddziałów uczy się kilkaset dzieci, dlatego możecie być Państwo pewni, że uczciwie i precyzyjnie dobierzemy grupę na odpowiednim poziomie zaawansowania dla Waszego dziecka. Prowadzimy rekrutację przez cały rok szkolny -w każdym miesiącu zajęcia rozpoczynają nowe grupy.
W oddziałach Warszawa Centrum oraz Ochota przyjmujemy do grup maksymalnie ośmioro dzieci. Oczywiście jest możliwość wyboru grup mniej licznych.
EFEKTY- czyli jak prowadzimy zajęcia?
Skuteczność. Od lat słyszymy od rodziców naszych małych kursantów, że widzą efekty nauki języka u nas a przy tym dzieci przychodzą na zajęcia do nas bardzo chętnie.
Na kursach ogólnych staramy się zmaksymalizować czas mówienia dzieci w języku obcym. Wszystkie nowe struktury i nowe słownictwo muszą być użyte przez dzieci w mowie co najmniej kilkanaście razy podczas zajęć. Dzieci muszą też możliwie szybko osłuchać się z melodią języka i rozumieć wypowiedzi lektora i nagrania z płyt. Dlatego niezależnie od poziomu zaawansowania dzieci staramy się głównie używać języka obcego podczas zajęć. Naszym celem jest również rozwój pozostałych umiejętności językowych dzieci (np. pisania), jednak uważamy, że w początkowej fazie nauki pisanie nie jest bezwzględnie koniecznym elementem rozwoju językowego dziecka (oczywiście w trakcie indywidualnych korepetycji, które także prowadzimy, często skupiamy się na gramatyce i pisaniu gdyż takie są zazwyczaj Państwa oczekiwania- najczęściej chodzi wówczas o pomoc w nadrobieniu materiału ze szkoły publicznej).
Tylko praktyka gwarantuje efekty. Aby nauczyć dziecko czegoś więcej niż kolory, liczenie i zwierzątka należy dać dziecku możliwość użycia słów i zwrotów w udających rzeczywistość sytuacjach. Nie da się zmusić dzieci do używania języka, trzeba umieć zachęcić do wejścia w role, w których może wymawiać wprowadzane słownictwo i struktury (np. zamówić posiłek w restauracji, spytać o drogę, poradzić sobie na dworcu czy na lotnisku). Samo „wyobraź sobie” już nie wystarczy. Wykorzystując rekwizyty, tablice interaktywne, wiedzę psychologiczną i doświadczenie przenosimy dzieci w świat, w którym czują się naturalnie i bez lęku używają języka obcego (przecież pomyłkę z końcówką „s” w 3 osobie l.poj. czasownika można wyjaśnić po skończonej grze językowej). Zyskujemy zaangażowanie, motywację i emocje, które pomagają rozwiązać języki nawet najbardziej nieśmiałym uczestnikom kursu.
Oczywiście gry i zabawy językowe są dla nas tylko narzędziem (dla dzieci sensem zajęć…). Wykorzystujemy podręczniki najbardziej doświadczonych wydawnictw językowych (głównie Longman). Wszelkie aktywności, które podejmujemy podczas zajęć są ściśle powiązane z programem kursu opartym na tych podręcznikach. Wszystkie gry i zabawy językowe, prace domowe i projekty są logicznie i metodycznie powiązane z przerabianym lub powtarzanym materiałem.
Co jeszcze możemy dać dziecku wspólnie? – współpraca z rodzicami:
Przy Państwa niewielkiej pomocy efektywność kursu dla dziecka może znacznie wzrosnąć. Zapraszamy do jak najczęstszego kontaktu z lektorem Państwa dziecka. Jesteśmy do Państwa dyspozycji przed i po każdych zajęciach. Po niemal każdych zajęciach dzieci (do I klasy włącznie) rodzice otrzymują od lektora przerobiony na zajęciach materiał (słownictwo i zwroty). Informacje te są podane w taki sposób, że nawet jeśli rodzic nie zna języka obcego jest w stanie pomóc dziecku w powtarzaniu materiału. Rodzice dzieci starszych dostają od nas także informacje jak pomóc dziecku w powtarzaniu przerobionego materiału.
Do większości podręczników, z których korzystamy, dołączone są płyty CD, DVD i CD Rom – ich regularne odtwarzanie w domu zdecydowanie przyspiesza tempo nauki. Lektor podpowie co i jak często dziecku włączać.
Zarekomendujemy strony internetowe do nauki języka, które będą dla Państwa dziecka odpowiednie ze względu na wiek i poziom zaawansowania a przy tym wartościowe merytorycznie.
Do dyspozycji naszych kursantów jest również bogato wyposażona biblioteka uproszczonych książeczek z języka angielskiego dla dzieci.
Dzieci uczęszczające na kursy języka angielskiego mają również możliwość skorzystania z dwudziestu godzin zajęć darmowych (zajęcia tematyczne) a najmłodsze dzieci zapraszamy do klubu bajkowego.
Po każdym semestrze otrzymacie Państwo dokładne oceny opisowe postępów językowych dziecka.
Przykładowy rozkład materiału- zajęcia grupowe dla dziesięciolatków, kurs standardowy:
Miesięcznie
- 2 spotkania w tygodniu po 45 minut
Semestralnie
- 2 spotkania w tygodniu po 45 minut
Rocznie
- 2 spotkania w tygodniu po 45 minut
Skuteczność. Od lat słyszymy od rodziców naszych małych kursantów, że widzą efekty nauki języka u nas a przy tym dzieci przychodzą na zajęcia do nas bardzo chętnie.
Na kursach ogólnych staramy się zmaksymalizować czas mówienia dzieci w języku obcym. Wszystkie nowe struktury i nowe słownictwo muszą być użyte przez dzieci w mowie co najmniej kilkanaście razy podczas zajęć. Dzieci muszą też możliwie szybko osłuchać się z melodią języka i rozumieć wypowiedzi lektora i nagrania z płyt. Dlatego niezależnie od poziomu zaawansowania dzieci staramy się głównie używać języka obcego podczas zajęć. Naszym celem jest również rozwój pozostałych umiejętności językowych dzieci (np. pisania), jednak uważamy, że w początkowej fazie nauki pisanie nie jest bezwzględnie koniecznym elementem rozwoju językowego dziecka (oczywiście w trakcie indywidualnych korepetycji, które także prowadzimy, często skupiamy się na gramatyce i pisaniu gdyż takie są zazwyczaj Państwa oczekiwania- najczęściej chodzi wówczas o pomoc w nadrobieniu materiału ze szkoły publicznej).
Tylko praktyka gwarantuje efekty. Aby nauczyć dziecko czegoś więcej niż kolory, liczenie i zwierzątka należy dać dziecku możliwość użycia słów i zwrotów w udających rzeczywistość sytuacjach. Nie da się zmusić dzieci do używania języka, trzeba umieć zachęcić do wejścia w role, w których może wymawiać wprowadzane słownictwo i struktury (np. zamówić posiłek w restauracji, spytać o drogę, poradzić sobie na dworcu czy na lotnisku). Samo „wyobraź sobie” już nie wystarczy. Wykorzystując rekwizyty, tablice interaktywne, wiedzę psychologiczną i doświadczenie przenosimy dzieci w świat, w którym czują się naturalnie i bez lęku używają języka obcego (przecież pomyłkę z końcówką „s” w 3 osobie l.poj. czasownika można wyjaśnić po skończonej grze językowej). Zyskujemy zaangażowanie, motywację i emocje, które pomagają rozwiązać języki nawet najbardziej nieśmiałym uczestnikom kursu.
Oczywiście gry i zabawy językowe są dla nas tylko narzędziem (dla dzieci sensem zajęć…). Wykorzystujemy podręczniki najbardziej doświadczonych wydawnictw językowych (głównie Longman). Wszelkie aktywności, które podejmujemy podczas zajęć są ściśle powiązane z programem kursu opartym na tych podręcznikach. Wszystkie gry i zabawy językowe, prace domowe i projekty są logicznie i metodycznie powiązane z przerabianym lub powtarzanym materiałem.
Co jeszcze możemy dać dziecku wspólnie? – współpraca z rodzicami:
Przy Państwa niewielkiej pomocy efektywność kursu dla dziecka może znacznie wzrosnąć. Zapraszamy do jak najczęstszego kontaktu z lektorem Państwa dziecka. Jesteśmy do Państwa dyspozycji przed i po każdych zajęciach. Po niemal każdych zajęciach dzieci (do I klasy włącznie) rodzice otrzymują od lektora przerobiony na zajęciach materiał (słownictwo i zwroty). Informacje te są podane w taki sposób, że nawet jeśli rodzic nie zna języka obcego jest w stanie pomóc dziecku w powtarzaniu materiału. Rodzice dzieci starszych dostają od nas także informacje jak pomóc dziecku w powtarzaniu przerobionego materiału.
Do większości podręczników, z których korzystamy, dołączone są płyty CD, DVD i CD Rom – ich regularne odtwarzanie w domu zdecydowanie przyspiesza tempo nauki. Lektor podpowie co i jak często dziecku włączać.
Zarekomendujemy strony internetowe do nauki języka, które będą dla Państwa dziecka odpowiednie ze względu na wiek i poziom zaawansowania a przy tym wartościowe merytorycznie.
Do dyspozycji naszych kursantów jest również bogato wyposażona biblioteka uproszczonych książeczek z języka angielskiego dla dzieci.
Dzieci uczęszczające na kursy języka angielskiego mają również możliwość skorzystania z dwudziestu godzin zajęć darmowych (zajęcia tematyczne) a najmłodsze dzieci zapraszamy do klubu bajkowego.
Po każdym semestrze otrzymacie Państwo dokładne oceny opisowe postępów językowych dziecka.